Skolavslutning

Idag har det varit skolavslutning i stan.
Så även på grabbens skola :)

Blev dock inte riktigt som dom hade planerat, men trevligt ändå.... dock kanske inte så trevligt när lillen krockade ihop med brorsans lillasyster så att han for med huvudet/ansiktet före rakt ner i klinkersgolvet :
Tur i oturen blev det bara ett blåmärke och liten bula i pannan samt ett blåmärke på kinden.. och massa gråt.

Efter skolan så drog vi till McDonald's efter Joeys önskemål... Jag, Frode, Joey, Joeys pappa med fru och barn.
Var en mycket trevlig förmiddag trots rastlösa trötta barn ;)

Lillen somnade på cykeln hem, men stoppade oss inte från att ta en "liten tupplur" när vi kom hem... sov i ytterligare 3 timmar när vi kommit hem! :O
Så blev snabbt upp sen och fixa middag, fick bli färdig pyt ipanna idag (vilket jag inte ätit på flera år) och stekt ägg.

Senare tittade vi i fönstret på studenterna som åkte förbi på sina studentflak. Frode stod och vinkade till alla, dansade med och sa traktor om och om igen ;P

Nu har lillen iaf kommit i säng, var ju inte lönt att ens försöka lägga honom vid vanliga tiden vid 19...
Och jag sitter här och väntar på att klockan bli så pass mycket att det är dags att dra till jobb. Lär nog bli mer att göra i natt än vad det brukar vara om nätterna...


Svårt att fatta att det är 8år sedan jag själv tog studenten - 16 juni 2006 för att vara mer exakt! Då med en väldigt liten Joey i magen ❤️ och nu 8 år senare så slutade han förskoleklassen och till hösten börjar han förste klass!!
Helt galet vad snabbt tiden gått och vad stor min älskade gosse blivit.

Nyklippt gosse idag,
fick bilden av hans bonusmamma.

Lilleman på sin dagisavslutning i tisdags :)

Mina älsklingar i lördags på Tosselilla ❤️
Frode skulle tvunget gå själv och sprang fram till Joey som gick en bit framför och ville så gärna hålla handen, vilket brorsan gärna gjorde :D