Längtan till jul

Nyss suttit och skrivit en lista på all mat och dryck som ska ordnas inför julafton.
I år ska vi fira jul hela min familj här hemma hos oss.... kommer alla blir det 12 vuxna (2 tonåringar) och 8 barn. Livat men härligt.

Vi ska dock köra lite knytkalas så varje familj fixar något till julbordet, blir ju trots allt en hel del mat och dryck som skall förtäras.

(lånad bild)


Och eftersom det är jul här, så har jag en större anledning att julpynta ordentligt! = en extra glad Mathilda! :D

Hade ju sedan tidigare i år bestämt mig för en liten DIY CHRISTMAS där jag (och barnen) ska göra mycket av julpyntet själva. Vi har ju påbörjat det men tyvärr inte kommit jätte långt. Finns så otroligt mycket roliga och fina saker man kan göra.... och tyvärr kan man ju inte göra allt.


Åååååh vad jag längtar!